מהנדסים טכניים ושיווק

שאלה: "האם מהנדסים טכניים עם שנות ניסיון רבות בפיתוח יכולים להיות אנשי שיווק מוצר טובים?"

תשובה: הדרכה רשמית של מהנדסים בנושאי שיווק יכולה להביא למצב עבודה המכונה "דג קר ולא מבושל (סושי)" – שימוש בדפוס חשיבה טכני על מנת לתאר שיווקית את המוצר. המפתח לשינוי הינו שההדרכה תלמד את כל טכניקות השיווק הנדרשות אולם גם תסייע לקהל לעבור ממצב של חשיבה ממוקדת מוצר לחשיבה ממוקדת שוק.

מהנדסים יכולים להיות אנשי שיווק טובים אך ורק אם הם מסוגלים לעבור מתפיסת עולם טכנית ממוקדת מוצר אל תפיסת עולם עסקית ממוקדת שוק. הדרכה ייעודית ומובנית יכולה לעשות זאת.

שתף ועקוב
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Google Plus
  • RSS

עליך להיות מחובר על-מנת להגיב.